Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 101 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Miškaříková, Ludmila ; Vašková, Eva (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na teoretické definování a popis problematiky související se spokojeností zákazníka a jeho loajalitou, dále vliv vzhledu a chování podniku na celkovou spokojenost zákazníka. Práce definuje základní metody a postupy analýzy marketingového prostředí podniku a principy dotazníkového průzkumu. Teoretické poznatky jsou aplikovány na konkrétní výrobní podnik, je popsána jeho aktuální situace včetně základních analýz vnějšího a vnitřního prostředí, završena souhrnnou SWOT analýzou. Na základě dotazníkového průzkumu je zjištěna spokojenost zákazníků podniku a odhalena přání i nedostatky vnímané zákazníky. Pomocí těchto výstupů jsou stanoveny konkrétní návrhy vedoucí k lepšímu image podniku a růstu spokojenosti zákazníků.
Proposal of Development of Internationalisation Strategy to Mexican Market of the Company Heinrich Huhn
Andrlová, Zuzana ; Skulec, Rastislav (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Posed master´s thesis “Proposal of development of internationalization strategy to Mexican market of the company Heinrich Huhn” focuses on identification of critical factors influencing the selection of particular international entry mode. Part of literature review is aimed to the issue of globalization and internationalization, its possible strategies and modes of entry. Analytical part encompasses Heinrich Huhn`s internal business environment analysis, industry overview analysis, external Mexican market analysis further summarized in SWOT analysis at the end. The last part delivers proposals and recommendations based on consolidation of posed analyses.
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Gebauerová, Jaroslava ; Plšek, Martin (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou strategie vstupu firmy na zahraniční trh. V teoretické části práce je pojednáno o jednotlivých strategiích, jsou zmíněna jejich pozitiva a negativa spolu s dynamičností vstupu na nový trh. Analytická část práce obsahuje analýzu rakouského trhu, interní analýzu firmy AQUAL s.r.o., kterou jsem zvolila pro praktickou aplikaci, následně její SWOT analýzu a popis vstupu na zahraniční trh podle metody SMART. V návrzích je uveden postupný vývoj volby strategie vstupu, důvody výběru smíšené strategie a popsány aspekty fungování a řízení firmy v zahraničí, významná je definice činností manažera pro Rakousko. Závěrem je podáno zhodnocení celé práce, předpokladů a očekávaných přínosů vstupu, cílů, kterých bylo v práci dosaženo a přínosy, které práce poskytla.
Hodnocení finančního zdraví vybraného podniku a návrhy na jeho zlepšení
Eischmannová, Tereza ; Svirák, Pavel (oponent) ; Zemánková, Lenka (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je provedení finanční analýzy společnosti Kastek komponenty s. r. o. Teoretická část se skládá z definic, metod finanční analýzy a slouží jako teoretické východisko pro praktickou část diplomové práce. V praktické části diplomové práce je provedena interní, externí a finanční analýza. Z výsledků finanční analýzy jsou interpretovány návrhy na zlepšení současné finanční situace společnosti.
Spokojenost zákazníků
Pišková, Martina ; Holendová, Petra (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků internetového obchodu Nejbaby, s. r. o. V první části jsou vysvětleny teoretické pojmy spojené se zvoleným tématem. Druhá část je věnována analýzám vnějšího a vnitřního okolí vybraného podniku a marketingovému průzkumu založeném na získání dat pomocí dotazníkového šetření. Ze zjištěných výsledků jsou v poslední části představeny návrhy vedoucí právě ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
Expanze podniku na Polský trh
Svobodová, Marie ; Ing. Petr. Morcinek (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na kritickou analýzu podniku, na jejímž základě je navrhnuta strategie expanze firmy na zahraniční trh. Analytická část této práce obsahuje také ucelený pohled na situaci na polském trhu železnic. Návrh strategie je zohledněn veškerými riziky a příležitostmi, které se na polských železnicích vyskytují.
Using GreenGraffiti as an Additional Tool of Marketing Communication of the Company
Nešporová, Kristýna ; Sedláček, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This diploma thesis from the field of marketing examines the option of using an alternative advertising media called GreenGraffiti as another communication tool. Because it is for the Czech Republic and thus Czech clients a new type of advertising media, it is important to explain what exactly GreenGraffiti is, where it comes from and how it appeared in the Czech Republic. This diploma thesis will also examine, whether or not is GreenGraffiti a suitable advertising media for the Czech market and which problems need to be solved before it could take a part in a communication mix of a company. This thesis is written on the basis of knowledge acquired during the internship in Studio Tomato s.r.o. who owned the license for GreenGraffiti for the Czech Republic and also on the basis of the information gained from Jim Bowes, the founder of GreenGraffiti Holding BV.
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Porazilová, Erika ; Ptáček, Roman (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na podnikatelský záměr pro rozvoj firmy, která se zabývá výrobou plastových výrobků a nese název ITMS PLAST s.r.o. Projekt je postavený na inovaci výrobků, konkrétně zavedení nového výrobku. Rozšiřující se výroba vyžaduje i změnu ve výrobním prostředí. V úvodní teoretické části je struktura a definice podnikatelského záměru. Druhá část obsahuje analýzy, které jsou vypracované dle teoretických poznatků. Vlastní návrhy obsahují řešení, které by mělo vylepšit situaci v podniku.
Tvorba strategie v podmínkách výrobního podniku
Kozubík, Jan
Diplomová práce je zaměřena na identifikaci strategického návrhu v podmínkách výrobního podniku na českém trhu. Cílem práce bylo navrhnout a popsat možné nové strategie na základě dílčích výsledků z analýzy vnitřního a vnějšího prostředí podniku. V práci bylo v rámci vnějšího prostředí využito metod PESTE analýzy a Porterova modelu pěti hybných sil. V rámci vnitřního prostředí bylo využito metody 7S a vybraných poměrových ukazatelů finanční analýzy. Na základě dílčích zjištění bylo v práci využito metod SWOT analýzy a matic EFE, IFE, IE a SPACE. Výsledkem práce je podrobný popis navržené strategie, konkrétní doporučení podniku pro implementaci strategického návrhu a ekonomické hodnocení dopadů strategického návrhu. Strategický návrh v případě aplikování povede ke zlepšení efektivity podniku.
Strategie rozvoje sportovního klubu BK Klatovy, z.s.
Křiváčková, Tereza ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Strategie rozvoje sportovního klubu BK Klatovy, z.s. Cíle: Cílem této bakalářské práce je navrhnout soustavu cílů v časové posloupnosti z hlediska sportovních, ekonomických a společenských oblastí pro maloměstský basketbalový klub BK Klatovy, z.s. Metody: V této práci je využita metoda kvalitativního výzkumu. Primárně došlo k analýze dokumentů, které klub pro účely tohoto výzkumu poskytl, dalším krokem bylo provedení polostrukturovaných rozhovorů s vybranými členy klubu. Analýzy, které byly v této bakalářské práci použity, jsou PEST analýza pro zmapování makroprostředí a analýza vnitřních zdrojů klubu, pro zmapování interního fungování klubu. Výsledky: Z provedených analýz vyplynulo, na co by se klub měl zaměřit. Největším problémem je v klubu nedostatek zkušených trenérů a celková horší komunikace a atmosféra. Nedostatky má klub i v propagaci a využívání inovací v technologickém směru. Výhodu naopak představuje vlastnictví haly, které klubu umožňuje provozovat vedlejší hospodářskou činnost a správné využívání dotačních programů. Klubu byly navrženy kroky, vytvořené v časové posloupnosti, které by při řádném plnění mohly pomoci ke zlepšení situace. Klíčová slova: strategické plánování, PEST analýza, strategické cíle, interní analýza, basketbalový klub, spolek

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 101 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.